Zeilclub

De jeugdzeilclub van Genemuiden

Als Vereniging hebben we een Zeilclub voor de jeugd. Het is daarbij vooral de bedoeling dat de jeugd kennis maakt met het zeilen en de basis wordt aangeleerd. Hiervoor hebben we als vereniging een Polyvalk en enkele Flying Junior boten tot onze beschikking. Per seizoen zijn er meestal 2 groepen die een aantal avonden actief gaan zeilen onder begeleiding van een aantal ervaren zeilers.

Ben je tussen de 11 en 16 jaar (of ken je iemand van deze leeftijd) en lijkt het je leuk om te zeilen en wil je het proberen, geef je dan op voor de jeugdzeilclub. Maak kennis met het zeilen en leer de basis van het zeilen tijdens 4 avonden. Geef je op voor een gratis proefles. Opgeven via: voorzitter@wsvgenemuiden.nl