Botenkar helling!

Beste leden,

Graag willen wij jullie op de hoogte brengen van het volgende.

Iets meer als een week geleden (22-08-2022) hebben wij bij de helling in Genemuiden een algehele controle gehad door handhavers vanuit het Waterschap.
Wij hebben daarop een aantal aanbevelingen gekregen maar ook aan aantal harde eisen waaraan wij moeten voldoen.

Het is op dit moment vakantie periode en medio september komt het bestuur bij elkaar om hierover te vergaderen.
Na deze vergadering zullen wij alle leden op de hoogte brengen van de aanbevelingen en eisen vanuit handhaving waterschap.
Tot die tijd willen wij jullie om dringend aandacht en medewerking vragen voor de volgende 2 zaken!

1. De botenkar niet gebruiken tot nader order, deze wordt middels een ketting met slot vast gezet.
  2. De helling en het terrein erom heen mag niet gebruikt worden voor het afspuiten, schuren en schilderen van boten.

Er zijn namelijk verf en antiflouling resten aangetroffen op de bodem rondom het terrein van de helling.

Daarnaast is de electrakast bovenaan de helling wegens gevaarszetting direct door handhaving verzegeld.

Handhaving en ons bestuur hebben samen geregeld dat dit met spoed door de gemeente wordt opgepakt.

Graag jullie medewerking en wij komen hier zo spoedig mogelijk bij jullie op terug!

Met vriendelijke groet,
Bestuur W.S.V. Genemuiden